Kendİ Maceranı Kendİn Tasarla
BİRLİKTEYKEN Her şey Daha ÖĞRETİCİ
TAKİP SİSTEMLERİ İLE Tam Kontrol
Kendİ Maceranı Kendİn Tasarla
• Atomica’daki tüm içerikler, çocukların kendi hızında ilerlemeleri, ön bilgilerini kontrol etmeleri ve bu bilgileri kendileri yapılandırarak ilerlemeleri üzerine tasarlanmıştır. Birçok konuyu günlük hayat bağlamlarında karşılaşılan problemler ile keşfederken, kendi verdikleri kararlar ile ilerleyerek çocuklar kendi öğrenme deneyimini yaratır.
• Her konu, içsel motivasyonun oluşturulması, hazırbulunuşluğun kontrol edilmesi, eksik öğrenmelerin giderilmesi, konunun kavramsal öğreniminin gerçekleştirilmesi, pekiştirilmesi ve sezgisel öğrenme ile kalıcılığın artırılmasına hizmet edecek şekilde aşamalandırılmıştır.
• Her konuda yer alan aşamalar belli bir algoritma ve yapay zeka tabanlı bir sistemde çalışmaktadır.
• Akıllı sihirbazı ile öğrenci kendi öğrenme deneyimini yaşarken, bir öğretmenin eşlik ettiğini hisseder, zorluklardan korkmadan büyük bir hevesle ilerideki adımlara geçmeye çalışır.
• Geliştirilen algoritma ve yapay zeka desteğiyle öğrenci öğrenme yolculuğunda kendi kararlarını kendi alır, kendi hızına göre devam eder, yardıma ihtiyacı olduğunda öğretmeninin ona eşlik ettiğini bilerek destek unsurlarından yararlanır.
• Öğretmeninin yönlendirdiği ödevleri yapar, detaylı istatistikler ve raporlamalar ile kendi gelişim takibini gerçekleştirir.
• Öğrenciye özel ders programı oluşturulur, öğrenci üzerinde istediği kadar değişiklik yapabilir.
• Her hafta Türkiye çapında gerçekleştirilen 3D oyunlar ile öğrenmeleri refleks haline getirir, sağlıklı rekabet ortamında kendini test etme imkanına erişir.
• Birden çok liderlik tablolarıyla sağlıklı rekabet unsurları ile devamlı sistem içinde kalma motivasyonuna sahip olur.
• Öğrenci istediği zaman konu, soru sayısı ve zorluk seviyesini seçerek kendine test oluşturabilir.
• Rehberlik videoları ile ihtiyacı olan duygusal ve sosyal desteğe erişebilir.
• Öğrenci, kendi öğretmeni ve ebeveyni ile uygulama üzerinden 7/24 iletişimde olup destek alabilir.
• Öğrenci ve ebeveyni kendi panelleri üzerinden 3D oyunları eş zamanlı birlikte oynayarak ailesi ile birlikte kaliteli zaman geçirebilir ve onlarla sağlıklı rekabet edebilir.
• Her konu için animasyonlu konu anlatımlarından destek alabilir.
• Binlerce sorunun bulunduğu soru havuzda yer alan beceri temelli yeni nesil ve %100 müfredata uygun olarak hazırlanan soruları çözerek kendini geliştirebilir.
• Deneme sınavlarına katılarak kendini test edebilir.
• Çok yakında eklenecek yeni özellik “Hadi Hızlanalım” bölümü ile yüzlerce etkileşimli alıştırmayı bir oyun konsepti içinde yapabilir.
• Her konu, içsel motivasyonun oluşturulması, hazırbulunuşluğun kontrol edilmesi, eksik öğrenmelerin giderilmesi, konunun kavramsal öğreniminin gerçekleştirilmesi, pekiştirilmesi ve sezgisel öğrenme ile kalıcılığın artırılmasına hizmet edecek şekilde aşamalandırılmıştır.
• Her konuda yer alan aşamalar belli bir algoritma ve yapay zeka tabanlı bir sistemde çalışmaktadır.
• Akıllı sihirbazı ile öğrenci kendi öğrenme deneyimini yaşarken, bir öğretmenin eşlik ettiğini hisseder, zorluklardan korkmadan büyük bir hevesle ilerideki adımlara geçmeye çalışır.
• Geliştirilen algoritma ve yapay zeka desteğiyle öğrenci öğrenme yolculuğunda kendi kararlarını kendi alır, kendi hızına göre devam eder, yardıma ihtiyacı olduğunda öğretmeninin ona eşlik ettiğini bilerek destek unsurlarından yararlanır.
• Öğretmeninin yönlendirdiği ödevleri yapar, detaylı istatistikler ve raporlamalar ile kendi gelişim takibini gerçekleştirir.
• Öğrenciye özel ders programı oluşturulur, öğrenci üzerinde istediği kadar değişiklik yapabilir.
• Her hafta Türkiye çapında gerçekleştirilen 3D oyunlar ile öğrenmeleri refleks haline getirir, sağlıklı rekabet ortamında kendini test etme imkanına erişir.
• Birden çok liderlik tablolarıyla sağlıklı rekabet unsurları ile devamlı sistem içinde kalma motivasyonuna sahip olur.
• Öğrenci istediği zaman konu, soru sayısı ve zorluk seviyesini seçerek kendine test oluşturabilir.
• Rehberlik videoları ile ihtiyacı olan duygusal ve sosyal desteğe erişebilir.
• Öğrenci, kendi öğretmeni ve ebeveyni ile uygulama üzerinden 7/24 iletişimde olup destek alabilir.
• Öğrenci ve ebeveyni kendi panelleri üzerinden 3D oyunları eş zamanlı birlikte oynayarak ailesi ile birlikte kaliteli zaman geçirebilir ve onlarla sağlıklı rekabet edebilir.
• Her konu için animasyonlu konu anlatımlarından destek alabilir.
• Binlerce sorunun bulunduğu soru havuzda yer alan beceri temelli yeni nesil ve %100 müfredata uygun olarak hazırlanan soruları çözerek kendini geliştirebilir.
• Deneme sınavlarına katılarak kendini test edebilir.
• Çok yakında eklenecek yeni özellik “Hadi Hızlanalım” bölümü ile yüzlerce etkileşimli alıştırmayı bir oyun konsepti içinde yapabilir.
• Atomica’daki tüm içerikler, çocukların kendi hızında ilerlemeleri, ön bilgilerini kontrol etmeleri ve bu bilgileri kendileri yapılandırarak ilerlemeleri üzerine tasarlanmıştır. Birçok konuyu günlük hayat bağlamlarında karşılaşılan problemler ile keşfederken, kendi verdikleri kararlar ile ilerleyerek çocuklar kendi öğrenme deneyimini yaratır.
• Her konu, içsel motivasyonun oluşturulması, hazırbulunuşluğun kontrol edilmesi, eksik öğrenmelerin giderilmesi, konunun kavramsal öğreniminin gerçekleştirilmesi, pekiştirilmesi ve sezgisel öğrenme ile kalıcılığın artırılmasına hizmet edecek şekilde aşamalandırılmıştır.
• Her konuda yer alan aşamalar belli bir algoritma ve yapay zeka tabanlı bir sistemde çalışmaktadır.
• Akıllı sihirbazı ile öğrenci kendi öğrenme deneyimini yaşarken, bir öğretmenin eşlik ettiğini hisseder, zorluklardan korkmadan büyük bir hevesle ilerideki adımlara geçmeye çalışır.
• Geliştirilen algoritma ve yapay zeka desteğiyle öğrenci öğrenme yolculuğunda kendi kararlarını kendi alır, kendi hızına göre devam eder, yardıma ihtiyacı olduğunda öğretmeninin ona eşlik ettiğini bilerek destek unsurlarından yararlanır.
• Öğretmeninin yönlendirdiği ödevleri yapar, detaylı istatistikler ve raporlamalar ile kendi gelişim takibini gerçekleştirir.
• Öğrenciye özel ders programı oluşturulur, öğrenci üzerinde istediği kadar değişiklik yapabilir.
• Her hafta Türkiye çapında gerçekleştirilen 3D oyunlar ile öğrenmeleri refleks haline getirir, sağlıklı rekabet ortamında kendini test etme imkanına erişir.
• Birden çok liderlik tablolarıyla sağlıklı rekabet unsurları ile devamlı sistem içinde kalma motivasyonuna sahip olur.
• Öğrenci istediği zaman konu, soru sayısı ve zorluk seviyesini seçerek kendine test oluşturabilir.
• Rehberlik videoları ile ihtiyacı olan duygusal ve sosyal desteğe erişebilir.
• Öğrenci, kendi öğretmeni ve ebeveyni ile uygulama üzerinden 7/24 iletişimde olup destek alabilir.
• Öğrenci ve ebeveyni kendi panelleri üzerinden 3D oyunları eş zamanlı birlikte oynayarak ailesi ile birlikte kaliteli zaman geçirebilir ve onlarla sağlıklı rekabet edebilir.
• Her konu için animasyonlu konu anlatımlarından destek alabilir.
• Binlerce sorunun bulunduğu soru havuzda yer alan beceri temelli yeni nesil ve %100 müfredata uygun olarak hazırlanan soruları çözerek kendini geliştirebilir.
• Deneme sınavlarına katılarak kendini test edebilir.
• Çok yakında eklenecek yeni özellik “Hadi Hızlanalım” bölümü ile yüzlerce etkileşimli alıştırmayı bir oyun konsepti içinde yapabilir.
• Her konu, içsel motivasyonun oluşturulması, hazırbulunuşluğun kontrol edilmesi, eksik öğrenmelerin giderilmesi, konunun kavramsal öğreniminin gerçekleştirilmesi, pekiştirilmesi ve sezgisel öğrenme ile kalıcılığın artırılmasına hizmet edecek şekilde aşamalandırılmıştır.
• Her konuda yer alan aşamalar belli bir algoritma ve yapay zeka tabanlı bir sistemde çalışmaktadır.
• Akıllı sihirbazı ile öğrenci kendi öğrenme deneyimini yaşarken, bir öğretmenin eşlik ettiğini hisseder, zorluklardan korkmadan büyük bir hevesle ilerideki adımlara geçmeye çalışır.
• Geliştirilen algoritma ve yapay zeka desteğiyle öğrenci öğrenme yolculuğunda kendi kararlarını kendi alır, kendi hızına göre devam eder, yardıma ihtiyacı olduğunda öğretmeninin ona eşlik ettiğini bilerek destek unsurlarından yararlanır.
• Öğretmeninin yönlendirdiği ödevleri yapar, detaylı istatistikler ve raporlamalar ile kendi gelişim takibini gerçekleştirir.
• Öğrenciye özel ders programı oluşturulur, öğrenci üzerinde istediği kadar değişiklik yapabilir.
• Her hafta Türkiye çapında gerçekleştirilen 3D oyunlar ile öğrenmeleri refleks haline getirir, sağlıklı rekabet ortamında kendini test etme imkanına erişir.
• Birden çok liderlik tablolarıyla sağlıklı rekabet unsurları ile devamlı sistem içinde kalma motivasyonuna sahip olur.
• Öğrenci istediği zaman konu, soru sayısı ve zorluk seviyesini seçerek kendine test oluşturabilir.
• Rehberlik videoları ile ihtiyacı olan duygusal ve sosyal desteğe erişebilir.
• Öğrenci, kendi öğretmeni ve ebeveyni ile uygulama üzerinden 7/24 iletişimde olup destek alabilir.
• Öğrenci ve ebeveyni kendi panelleri üzerinden 3D oyunları eş zamanlı birlikte oynayarak ailesi ile birlikte kaliteli zaman geçirebilir ve onlarla sağlıklı rekabet edebilir.
• Her konu için animasyonlu konu anlatımlarından destek alabilir.
• Binlerce sorunun bulunduğu soru havuzda yer alan beceri temelli yeni nesil ve %100 müfredata uygun olarak hazırlanan soruları çözerek kendini geliştirebilir.
• Deneme sınavlarına katılarak kendini test edebilir.
• Çok yakında eklenecek yeni özellik “Hadi Hızlanalım” bölümü ile yüzlerce etkileşimli alıştırmayı bir oyun konsepti içinde yapabilir.
BİRLİKTEYKEN Her şey Daha ÖĞRETİCİ
Ebeveynler,
• Çocuklarının öğrenme süreçlerini kolayca takip edebilir ve istedikleri her an çocuklarına bu öğrenme yolculuğunda eşlik edebilir.
• Çocuklarının her hareketini panel üzerinden takip edebilir.
• Öğretmenlerin verdiği ödevleri gerçekleştirme durumuna erişebilir.
• Ödev sonucunda öğretmene gönderilen detaylı rapor veliye de gönderilmektedir.
• Veli ve çocuk eş zamanlı 3D oyunları oynayabilir.
• Çocuğu ve öğretmeni ile 7/24 iletişim halinde kalabilir.
• Çocuklarının öğrenme süreçlerini kolayca takip edebilir ve istedikleri her an çocuklarına bu öğrenme yolculuğunda eşlik edebilir.
• Çocuklarının her hareketini panel üzerinden takip edebilir.
• Öğretmenlerin verdiği ödevleri gerçekleştirme durumuna erişebilir.
• Ödev sonucunda öğretmene gönderilen detaylı rapor veliye de gönderilmektedir.
• Veli ve çocuk eş zamanlı 3D oyunları oynayabilir.
• Çocuğu ve öğretmeni ile 7/24 iletişim halinde kalabilir.
Ebeveynler,
• Çocuklarının öğrenme süreçlerini kolayca takip edebilir ve istedikleri her an çocuklarına bu öğrenme yolculuğunda eşlik edebilir.
• Çocuklarının her hareketini panel üzerinden takip edebilir.
• Öğretmenlerin verdiği ödevleri gerçekleştirme durumuna erişebilir.
• Ödev sonucunda öğretmene gönderilen detaylı rapor veliye de gönderilmektedir.
• Veli ve çocuk eş zamanlı 3D oyunları oynayabilir.
• Çocuğu ve öğretmeni ile 7/24 iletişim halinde kalabilir.
• Çocuklarının öğrenme süreçlerini kolayca takip edebilir ve istedikleri her an çocuklarına bu öğrenme yolculuğunda eşlik edebilir.
• Çocuklarının her hareketini panel üzerinden takip edebilir.
• Öğretmenlerin verdiği ödevleri gerçekleştirme durumuna erişebilir.
• Ödev sonucunda öğretmene gönderilen detaylı rapor veliye de gönderilmektedir.
• Veli ve çocuk eş zamanlı 3D oyunları oynayabilir.
• Çocuğu ve öğretmeni ile 7/24 iletişim halinde kalabilir.
TAKİP SİSTEMLERİ İLE Tam Kontrol
• Öğretmenler, öğrencilerinin tüm hareketlerini sistem üzerinden takip edebilir ve onların gelişimlerini veriye dayalı olarak en doğru şekilde değerlendirebilir. Her öğrenci özelinde ödevler verip, programına uygun olarak kararlar verebilir.
• Öğretmenler;
• Öğrencilerinin hangi konuda eksiklerinin olduğunu, hangi konuda daha çok takıldıklarını, hangi konuyu hızlıca geçebildiklerini takip edebilecektir.
• Her öğrencinin ilerlemesi farklıdır ve her öğrenci için ayrı ayrı raporlar alabilecektir.
• Sistem üzerinden her öğrenciye ödevler verebilecek, program oluşturabilecek ve bunları sistematik olarak kontrol edebilecektir.
• Ders için materyal ve etkinlikleri panel üzerinden hazırlayabilecektir.
• Öğretmen konu, soru sayısı ve zorluk seviyesini seçerek test veya deneme sınavı oluşturabilir. Öğrencilere sistem üzerinden ödev olarak atayabilir ya da çıktı alabilecektir.
• Öğrencilerin yaptıkları üzerine detaylı raporlar alabilecek ve bu sayede öğrencilerinin gelişimlerini tek tek değerlendirebilecektir.
• Ders programına uygun olarak öğrencilerin hangi içeriklere erişmesi gerektiğine karar verebilecek ve öğrencilerin programa uygun olarak ilerlemesini sağlayabilecektir.
• Tekrar edilmesi gereken veya eksik kaldığını düşündüğü durumlarda önceki konulara hızlıca dönebilecektir.
• Herhangi bir konuda sınav yapmak istediğinde yüzlerce sorunun bulunduğu havuzdan soruları seçerek sınavı hazırlayabilecektir.
• Öğretmenler, öğrencilerinin tüm hareketlerini sistem üzerinden takip edebilir ve onların gelişimlerini veriye dayalı olarak en doğru şekilde değerlendirebilir. Her öğrenci özelinde ödevler verip, programına uygun olarak kararlar verebilir.
• Öğretmenler;
• Öğrencilerinin hangi konuda eksiklerinin olduğunu, hangi konuda daha çok takıldıklarını, hangi konuyu hızlıca geçebildiklerini takip edebilecektir.
• Her öğrencinin ilerlemesi farklıdır ve her öğrenci için ayrı ayrı raporlar alabilecektir.
• Sistem üzerinden her öğrenciye ödevler verebilecek, program oluşturabilecek ve bunları sistematik olarak kontrol edebilecektir.
• Ders için materyal ve etkinlikleri panel üzerinden hazırlayabilecektir.
• Öğretmen konu, soru sayısı ve zorluk seviyesini seçerek test veya deneme sınavı oluşturabilir. Öğrencilere sistem üzerinden ödev olarak atayabilir ya da çıktı alabilecektir.
• Öğrencilerin yaptıkları üzerine detaylı raporlar alabilecek ve bu sayede öğrencilerinin gelişimlerini tek tek değerlendirebilecektir.
• Ders programına uygun olarak öğrencilerin hangi içeriklere erişmesi gerektiğine karar verebilecek ve öğrencilerin programa uygun olarak ilerlemesini sağlayabilecektir.
• Tekrar edilmesi gereken veya eksik kaldığını düşündüğü durumlarda önceki konulara hızlıca dönebilecektir.
• Herhangi bir konuda sınav yapmak istediğinde yüzlerce sorunun bulunduğu havuzdan soruları seçerek sınavı hazırlayabilecektir.