Yeni Müfredata özel üretİlmİş İlk platform
Benzersİz Eğİtİm Sİstemİ
Kİşİye göre özelleştİrİlebİlİr yöntemler
3D Oyun Kütüphanesİ İle Dünyada Tek
Yeni Müfredata özel üretİlmİş İlk platform
2024-2025 eğitim öğretim yılında ilk kez uygulamaya konacak olacak Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli bu zamana kadar uygulanan tüm müfredatlardan farklı olup beceri temelli olması ve kavramsal öğretimi temel almasıyla öne çıkmaktadır. Gen alfa kuşağının ihtiyaçları doğrultusunda ve çağın gerektirdiği teknolojilere ayak uydurması için dijital okuryazarlığı sağlayacak şekilde özel olarak tasarlanmıştır.
İlk defa uygulanacak olan Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ile eş zamanlı geliştirilen Atomica, Türkiye’de yeni müfredata göre sıfırdan hazırlanan ilk ve tek dijital öğrenme platformu olarak alanında en yenilikçi ve öncü platform olma özelliğine sahiptir.
Atomica, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’ne uygun olarak beceri temelli ve kavramsal öğrenmenin gerçekleşmesine olanak sağlayacak şekilde en yüksek teknolojiler ile geliştirilmiştir. Akademisyenler ve alanında uzman eğitmenler ile tasarlanan eğitim sisteminin yanında, alt yapısındaki yapay zeka dijital okuryazarlığa 360 derece hizmet edecek şekilde tasarlanmıştır.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nde öğrenme süreçleri ilgi çekici ve etkileşimli hale getirilerek öğrencilerin ilgisini artırmayı ve dersleri günlük hayatın bir parçası yapılması amaçlamaktadır. Program, birey ve toplumun ihtiyaçlarını karşılarken eleştirel düşünme, problem çözme ve karar verme gibi üst düzey becerilerin gelişimine de odaklanır.
Atomica, öğrenme süreçlerinin ilgi çekici hale getirilmesi ve günlük hayatın bir parçası yapılması amacıyla binlerce etkileşimli alıştırma, içerik ve uygulamayı yaşamın içinden örneklerle öğrencinin yaparak yaşayarak öğrenmesine olanak sağlayacak şekilde geliştirmiştir.
Oyunlarda ve interaktif alıştırmalarda kullanacağı stratejiler, öğrencinin problem çözme, eleştirel düşünme, karar verme gibi üst düzey becerilerini geliştirmesini sağlayacak şekilde kurgulanmıştır.
2024-2025 eğitim öğretim yılında ilk kez uygulamaya konacak olacak Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli bu zamana kadar uygulanan tüm müfredatlardan farklı olup beceri temelli olması ve kavramsal öğretimi temel almasıyla öne çıkmaktadır. Gen alfa kuşağının ihtiyaçları doğrultusunda ve çağın gerektirdiği teknolojilere ayak uydurması için dijital okuryazarlığı sağlayacak şekilde özel olarak tasarlanmıştır.
İlk defa uygulanacak olan Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli ile eş zamanlı geliştirilen Atomica, Türkiye’de yeni müfredata göre sıfırdan hazırlanan ilk ve tek dijital öğrenme platformu olarak alanında en yenilikçi ve öncü platform olma özelliğine sahiptir.
Atomica, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’ne uygun olarak beceri temelli ve kavramsal öğrenmenin gerçekleşmesine olanak sağlayacak şekilde en yüksek teknolojiler ile geliştirilmiştir. Akademisyenler ve alanında uzman eğitmenler ile tasarlanan eğitim sisteminin yanında, alt yapısındaki yapay zeka dijital okuryazarlığa 360 derece hizmet edecek şekilde tasarlanmıştır.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nde öğrenme süreçleri ilgi çekici ve etkileşimli hale getirilerek öğrencilerin ilgisini artırmayı ve dersleri günlük hayatın bir parçası yapılması amaçlamaktadır. Program, birey ve toplumun ihtiyaçlarını karşılarken eleştirel düşünme, problem çözme ve karar verme gibi üst düzey becerilerin gelişimine de odaklanır.
Atomica, öğrenme süreçlerinin ilgi çekici hale getirilmesi ve günlük hayatın bir parçası yapılması amacıyla binlerce etkileşimli alıştırma, içerik ve uygulamayı yaşamın içinden örneklerle öğrencinin yaparak yaşayarak öğrenmesine olanak sağlayacak şekilde geliştirmiştir.
Oyunlarda ve interaktif alıştırmalarda kullanacağı stratejiler, öğrencinin problem çözme, eleştirel düşünme, karar verme gibi üst düzey becerilerini geliştirmesini sağlayacak şekilde kurgulanmıştır.
Benzersİz Eğİtİm Sİstemİ
Bu zamana kadar uygulanan müfredatların her birinde kullanılan öğrenme yöntem ve teknikleri fiziksel ve örgün eğitim için geliştirilmiştir. Teknolojinin gelişmesiyle birlikte eğitimin yerden ve zamandan bağımsız olmasına aracılık eden dijital öğrenme platformları bir sistem olmadan sayısız içeriği öğrencilerin kullanması için sunmuşlardır.
Atomica, akademisyenler ve alanında uzman eğitmenler ile dijitale özgü ilk ve tek eğitim sistemini geliştirmiştir. Her konu özelinde içsel motivasyonu ve hazır bulunuşluğu sağlayan, eksik öğrenmeleri gideren, yaşamın içinden animasyonlar ve interaktif içerikler ile problem çözmesine olanak sağlayan, kavramsal öğrenmeyi temel alan, sezgisel ve tam öğrenme için oyunların akışkan, zamansız dünyasına dahil eden aşamalardan oluşan benzersiz bir sisteme sahiptir.
Atomica, geliştirdiği eğitim sistemi ile geleceğin öğrenme modeli olma açısından öncü bir noktada yer almaktadır.
Bu zamana kadar uygulanan müfredatların her birinde kullanılan öğrenme yöntem ve teknikleri fiziksel ve örgün eğitim için geliştirilmiştir. Teknolojinin gelişmesiyle birlikte eğitimin yerden ve zamandan bağımsız olmasına aracılık eden dijital öğrenme platformları bir sistem olmadan sayısız içeriği öğrencilerin kullanması için sunmuşlardır.
Atomica, akademisyenler ve alanında uzman eğitmenler ile dijitale özgü ilk ve tek eğitim sistemini geliştirmiştir. Her konu özelinde içsel motivasyonu ve hazır bulunuşluğu sağlayan, eksik öğrenmeleri gideren, yaşamın içinden animasyonlar ve interaktif içerikler ile problem çözmesine olanak sağlayan, kavramsal öğrenmeyi temel alan, sezgisel ve tam öğrenme için oyunların akışkan, zamansız dünyasına dahil eden aşamalardan oluşan benzersiz bir sisteme sahiptir.
Atomica, geliştirdiği eğitim sistemi ile geleceğin öğrenme modeli olma açısından öncü bir noktada yer almaktadır.
Kİşİye göre özelleştİrİlebİlİr yöntemler
Atomica için her öğrenci özeldir ve biriciktir. Bu bilinçle her öğrenci öğrenme yolculuğunda aşamaları geçerken kendi kararlarını verme özgürlüğüne sahiptir. Öğrencinin öğrenme yöntemine ve hızına göre, alt yapısındaki algoritma ve yapay zeka desteğiyle sistem her öğrenciye göre kendini yeniden yapılandırmaktadır.
Bazı öğrenciler görsel uyaranlar ile tetiklenirken, bazı öğrenciler ise işitsel uyaranlar ile tetiklenebilir. Çoklu zeka kuramı göz önüne alınarak tasarlanan Atomica, her bir öğrencinin uyaran mekanizmasına hizmet etmektedir.
Sınıf içinde kullanılan öğrenme yöntem ve tekniklerinin her biri uygulama esnasında tüm öğrencilere hitap etmeyebilir. Her öğrencinin öğrenme şekli ve hızı değişkendir. Aynı konuyu sınıf içinde her seferinde birden fazla yöntemle uygulamaya çalışmak zaman ve maliyet açısından olanaksız bir durumdur. Ancak Atomica, yapısı gereği her bir öğrencinin öğrenmesine eşlik edecek şekilde tüm öğrenme yöntem ve tekniklerini içermektedir.
Atomica için her öğrenci özeldir ve biriciktir. Bu bilinçle her öğrenci öğrenme yolculuğunda aşamaları geçerken kendi kararlarını verme özgürlüğüne sahiptir. Öğrencinin öğrenme yöntemine ve hızına göre, alt yapısındaki algoritma ve yapay zeka desteğiyle sistem her öğrenciye göre kendini yeniden yapılandırmaktadır.
Bazı öğrenciler görsel uyaranlar ile tetiklenirken, bazı öğrenciler ise işitsel uyaranlar ile tetiklenebilir. Çoklu zeka kuramı göz önüne alınarak tasarlanan Atomica, her bir öğrencinin uyaran mekanizmasına hizmet etmektedir.
Sınıf içinde kullanılan öğrenme yöntem ve tekniklerinin her biri uygulama esnasında tüm öğrencilere hitap etmeyebilir. Her öğrencinin öğrenme şekli ve hızı değişkendir. Aynı konuyu sınıf içinde her seferinde birden fazla yöntemle uygulamaya çalışmak zaman ve maliyet açısından olanaksız bir durumdur. Ancak Atomica, yapısı gereği her bir öğrencinin öğrenmesine eşlik edecek şekilde tüm öğrenme yöntem ve tekniklerini içermektedir.
3D Oyun Kütüphanesİ İle Dünyada Tek
Atomica, her konu özelinde sistematik bir şekilde açık dünya 3D oyun sunan dünyadaki tek platformdur. Öğrenciler oyunların içine girdiğinde öğrenmek amacıyla tasarlandığını anlamadan, ders işlemekten uzak bir yapıyla karşılaşırlar.
Konu ve kavramlara özel olarak geliştirilmiş tematik içerikli 3D açık dünya oyunları, oyunculara geniş bir alanda dolaşma ve keşfetme imkanı sunmaktadır. Her konu ve kavram özelinde geliştirilmiş bu oyunları oynarken kavramları keşfederek, pekiştirerek kalıcı öğrenmenin gerçekleşmesini sağlamaktadır.
Oyunlaştırma bileşenleri içeren yapısı ile Atomica sistemine girildiği ilk andan itibaren bir oyunun içine girmiş hissi yaratmaktadır. Platformda yer alan oyunlaştırma unsurları ile puan toplama, liderlik tabloları ve sosyal etkileşim sayesinde öğrencilerin daha aktif katılım sağlaması yönünde teşvik etmektedir.
Atomica, her konu özelinde sistematik bir şekilde açık dünya 3D oyun sunan dünyadaki tek platformdur. Öğrenciler oyunların içine girdiğinde öğrenmek amacıyla tasarlandığını anlamadan, ders işlemekten uzak bir yapıyla karşılaşırlar.
Konu ve kavramlara özel olarak geliştirilmiş tematik içerikli 3D açık dünya oyunları, oyunculara geniş bir alanda dolaşma ve keşfetme imkanı sunmaktadır. Her konu ve kavram özelinde geliştirilmiş bu oyunları oynarken kavramları keşfederek, pekiştirerek kalıcı öğrenmenin gerçekleşmesini sağlamaktadır.
Oyunlaştırma bileşenleri içeren yapısı ile Atomica sistemine girildiği ilk andan itibaren bir oyunun içine girmiş hissi yaratmaktadır. Platformda yer alan oyunlaştırma unsurları ile puan toplama, liderlik tabloları ve sosyal etkileşim sayesinde öğrencilerin daha aktif katılım sağlaması yönünde teşvik etmektedir.